Rendelés menete


A Morello 2006 Kft. az Ausztriai Framsohn Frottier GmbH. hivatalos magyarországi képviselője.

Honlapunkon mindig az aktuális készletet és árakat láthatja és ezen felületen elektronikus módon tud rendelést leadni.
A terméknél vagy „raktárról azonnal szállítható”, vagy „Megrendelésre!” megjegyzést találhat. A „Megrendelésre!” jelzéssel ellátott termékek Ausztriában a gyárban vannak raktáron. Importunk egy hónapban kétszer érkezik, így ezen termékek szállítási határideje maximum két hét.

Az áruházban belépés vagy regisztráció nélkül is szabadon böngészhet, válogathat, minden szükséges információ korlátozás nélkül rendelkezésére áll.
A rendelés elküldésének feltétele a regisztráció, és hogy az adatlapján a szállításra, fizetési módra vonatkozó részeket hiánytalanul kitöltse.
FONTOS! Csak hiánytalanul kitöltött adatlap esetén enged a rendszer rendelni!

A feltüntetett árak bruttó – 27% ÁFA-val növelt egységárak magyar forintban. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

A szállítási díjakról az ÁSZF-ben (1.11. pont), a szállítási feltételek menüpontban, illetve a szállítási mód kiválasztása során folyamatosan tájékozódhat, de kicsit lentebb ebben a menüpontban is megtalálja.

Az áruházban kizárólag elektronikus úton lehet vásárolni. A rendeléshez vagy be kell lépnie korábban megadott felhasználónevével és jelszavával, vagy regisztrálnia kell. A regisztráció során csak a rendelés feldolgozásához és a szállításhoz szükséges adatait kérjük. Az adatokat az ÁSZF-ben található Adatvédelmi Tájékoztató szerint tároljuk és kezeljük. Kérésére véglegesen töröljük azokat.
A rendelés elküldése előtt lehetősége van kiválasztani a szállítási és fizetési módot, az adatokat áttekintheti, módosíthatja, és a rendeléshez megjegyzést fűzhet. A tovább gombra kattintva tudja rendelését rögzíteni. A rendelés rögzítése után az ablakban megjelenő szöveget kérjük olvassa el, majd kattints az elfogadom vagy elutasítom gomb valamelyikére!

A shopban megjelenített képek a digitális fotózás sajátos tulajdonságai, és a monitorok egyedi beállításai miatt, színekben némileg eltérhetnek a valóságtól!

A rendeléseket munkanapokon 8-15 óra között dolgozzuk fel. A rendelés leadásakor küldött  automatikus e-mailen túl a feldolgozás tényéről újabb elektronikus levelet küldünk.

A kosárba betett – de meg nem rendelt – termékek kilépés után elvesznek, és nem kerülnek feldolgozásra!

Amennyiben rendelését hibásan adja le, kérünk, hogy haladéktalanul tudassa velünk e-mailben vagy telefonon. Minden esetben igyekszünk rugalmasan és megelégedésére elvégezni a módosításokat.
Ha saját hibánkból pontatlanul teljesítjük rendelését, az áru cseréjének, visszaszállításának, esetleges pénzvisszautalásnak a költsége minket terhel.

Szállítás:
    Szállítási időnk rendkívül gyors, a 12 óráig beérkezett utánvétes rendelését már másnap kézhez kaphatja!

Előreutalás esetén kényelmesen küldheti számlánkra rendelése értékét, és a pénz beérkezése után
1 munkanap alatt a futár leszállítja a termékeket. (az utalásnak fél 12-ig kell beérkeznie a számlánkra)

    személyes átvétel irodánkban!

Cím: 1204 – Budapest, Székelyhíd u. 24/B., +36 1 283-0966
E-mailben jelezzük, mikortól veheti át a csomagot.

csere-visszáru szolgáltatásunk gyors, költség- és időhatékony. Ára: 1.990 Ft.
A futár egy időben viszi a csereterméket és hozza el a cserélendő terméket.

Szállítás - Trans-o-flex futárszolgálat az ország bármely pontjára:

Trans-O-Flex Ügyfélszolgálati telefon: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
E-mail: ugyfelszolgalat@expressone.hu

Utánvét esetén, a munkanapon 12 óráig beérkező megrendeléseket még aznap eljuttatjuk a futárszolgálathoz, melyet a futárszolgálat a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Fizetni készpénzben, átvételkor a futárnak kell.
Utánvét 12H extra esetén a normál utánvéttel azonos módon, de még 12 óra előtt szállítja ki csomagját a futárszolgálat.

Előreutalás esetén a rendelt árut az utalás számlánkon történő érkeztetése után adjuk át a futárszolgálatnak. Amennyiben az utalás fél 12-ig megérkezik, még aznap, amennyiben később, akkor a következő munkanapon.
Csere-visszáru szolgáltatásunk gyors, költség- és időhatékony. A futár egy időben viszi a csereterméket és hozza el a cserélendő terméket.

A kézbesítés napján a futárszolgálat a regisztrációban megadott telefonszámára SMS -t küld a kiszállítás tényéről, illetve e-mail címére egy bővebb tájékoztatást, mely tartalmazza a címzést, az esetleges utánvét értékét, a csomagszámot, és a futár telefonszámát is. Ezen információk alapján - amennyiben szükséges -, közvetlenül tudja felvenni a kapcsolatot a futárszolgálat munkatársával.
A futárszolgálat a kézbesítést két egymást követő munkanapon kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár a regisztrációban megadott telefonszámon felveszi a kapcsolatot Önnel és egyeztet a másodszori kézbesítés időpontjáról. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futárszolgálat a csomagot visszaszállítja a feladóhoz.
A kézbesítés 08.00-17.00 óra között történik, ezért magánmegrendelés esetén szállítási címként célszerű a napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalat nevét is adja meg.

Szállítási díjtáblázat (50.000 FT érték alatti vásárlás esetén):
utánvét esetén HUF 1.390.-
utánvét 12H extra esetén HUF 2.190,-
előreutalás esetén HUF 1.390.-
csere-visszáru HUF 1.990.-

Szállítási díjtáblázat (50.000 FT érték feletti vásárlás esetén):
utánvét esetén díjmentes
utánvét 12H extra esetén HUF 800,-
előreutalás esetén díjmentes
csere-visszáru HUF 600.-

Személyes átvétel
Ingyenes személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség kedden és csütörtökön 8:00 – 15:00 óra között. (Cím: 1204 – Budapest, Székelyhíd u. 24/B. Telefon: +361/283-0966)
A rendelés feldolgozását igazoló e-mailben jelezzük, hogy mikortól veheti át a csomagot. Ebben az esetben vagy előre utalja a csomag árát, vagy helyben fizeti készpénzben/bankkártyával.
Az átvételre 14 napja van, a rendelést a határidő letelte után töröljük, az árut visszatesszük a készletünkbe!!!

CSERE-VISSZÁRU:
ha a megrendelt termék mérete nem jó vagy a termék nem az elképzeléseinek megfelelő és ki szeretné cserélni, kérjük, hogy az alábbi módon járjon el:

  • rendelje meg a megfelelő méretű terméket a webshop-on keresztül!
  • írja bele a megjegyzés rovatba, hogy mi lesz a visszáru és adja meg a megrendelésszámot, ami alatt a terméket vásárolta.
  • szállítási módozatként a "csere-visszáru" módot jelölje be!
  • a visszáru terméket csomagolja össze és a futár az új rendelése leszállítása alkalmával egyidőben elhozza a visszárut is.
  • a számlázásnál az új termék és visszáru termék ára összevezetésre kerül.